Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Ο πιο γλυκός πειρασμός μου(Μέρος 3ο)

Καλωσόρισα τα παιδιά κ ο Αποστόλης με σύστησε στην κοπέλα του.Όλο το βράδυ ένιωθα το βλέμμα του να με ακολουθεί.Ξαφνικά ο Σάκης έκλεισε την μουσική ανέβηκε πάνω σε μια καρέκλα κ ζήτησε από όλους να τον ακούσουν..."Παιδιά σας φώναξα εδώ,επειδή ξέρω πόσο μας αγαπάτε κ μας στηρίζετε χρόνια τώρα είτε μαζί,είτε τον καθένα χωριστά.


Εγώ κ η Φένια αποφασίσαμε να παντρευτούμε"...Οι περισσότεροι άρχησαν να σφιρύζουν ενώ οι φίλοι του Σάκη να τον πειράζουν.Εγώ δεν μπορούσα να ακούσω τίποτα άλλο,έτρεξα στην κρεβατοκάμαρα κ τα δάκρυα μου ήταν πλέον ασυγκράτητα.Λίγη ώρα αργότερα ένιωσα την πόρτα να ανοίγει πίσω μου κ μετά το κλειδί να γυρίζει,νόμιζα ότι ήταν η κολλητή μου,η οποία ήξερε όσα είχαν συμβεί.Όταν γύρισα είδα τον Αποστόλη,ήρθε στο κρεβάτι δίπλα μου κ με αγκάλιασε."Μην κλαίς ψυχή μου,σε παρακαλώ".Τα χείλη του κατευθύνθηκαν στον λαιμό μου "Μου έλειψες" ψιθύρισε."Αν σου έλειπα δεν θα εξαφανιζόσουν"προσπάθησα να βγώ από το δωμάτιο αλλά με τράβηξε στο κρεβάτι πάλι.Τα φιλιά του με έπνιγαν "Σ'αγαπώ...Μην τον παντρευτείς σε παρακαλώ παμε έξω να τους πούμε ότι αγαπιόμαστε...Ζωή μου" 


Συνέχισε να με φιλά,τα πόδια μου δέθηκαν γύρω από την μέση του κ ανταποκρίθηκα κ εγώ στα φιλιά του,κάναμε έρωτα.Στον κήπο γιόρταζαν τον γάμο μου κ εμείς κρατούσαμε σφιχτά ο ένας τον άλλον.Το επόμενο πρωί κ ενώ ο Σάκης έλειπε στην δουλειά ήρθε σπίτι μου να μιλήσουμε."Θα το πώ στην Ελένη σήμερα κιόλας".Τον κοίταξα "Μην κάνεις τον κόπο,ότι έγινε μεταξύ μας ήταν ένα τεράστιο λάθος,δε θα αφήσω τον Σάκη".Με κόλλησε στον τοίχο"Δεν θα το κάνεις μ'αγαπάς,το ξέρω,συγνώμη που σε άφησα έτσι δεν μπορώ να σε χάσω,ήμουν δειλός στην αρχή,τώρα δεν με νοιάζει τίποτα,μόνο ΕΣΥ!".Του ζήτησα να με αφήσει είχα πάρει την απόφαση μου με είχε πληγώσει μια φορά δεν θα τον άφηνα να το ξανακάνει.Εκείνος έφυγε κ για μέρες προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό ήταν το καλύτερο για όλους.


Καθημερινά μου έστελνε μηνύματα,στιχάκια χωρίς καμμία απάντηση.Οι μέρες πέρασαν κ λίγες ώρες πρίν τον αρραβώνα μου μου εστειλε "Ζωή μου είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί.Σήμερα είναι η ονομασία μου,θα περιμένω να έρθεις αν δεν έρθεις θα σημαίνει οτι αρραβωνιάστηκες κ θα σε αφήσω ήσυχη.Σ'αγαπώ αγγελέ μου".Προσπάθησα να μην δώσω καμμία σημασία.Φτάνοντας όμως στο κέντρο που θα γινόταν ο αρραβώνας συνειδητοποιήσα οτι δεν ανήκω εδώ αλλά εκεί μαζι του."Δεν μπορώ να τον αφήσω,τον αγαπάω,δεν μπορώ να παντρευτώ κάποιον άλλον από πείσμα".Ο Σάκης με σκούντηξε "Τί σκέφτεσαι μωρακι μού?". "Σάκη εγώ...Εγώ έχω σχέση με τον Αποστόλη εδώ κ ένα χρόνο συγνώμη,έπρεπε να στο έλεγα νωρίτερα,ξέρω ότι δεν θα με συγχωρέσεις πότε αλλά τον αγαπάω".Σηκώθηκα από το τραπέζι κ άρχισα να τρέχω,πήρα το αυτοκίνητο μου κ με τέρμα το γκάζι έφτασα στην ονομασία.Μόλις είχαν τελειώσει κ οι περισσότεροι έβγαζαν φωτογραφίες."Αποστόλη??" φώναξα.Με είδε κ χαμογέλασε,έπεσα στην αγκαλιά του κ τον φίλησα μπροστά σε όλους όσους βρισκόταν εκεί ακόμα κ μπροστά στην Ελένη.


Είμαστε μαζι περίπου δυό μιση χρόνια κ παντρευτήκαμε πριν 2 μήνες.Μπόρει να πλήγωσα έναν άνθρωπο αλλά μερικές φορές ο έρωτας δεν γνωρίζει περιορισμούς...Κ ο Τολάκος είναι ο πιο γλυκός μου πειρασμός!!!


  1. Ο πιο γλυκός πειρασμός μου.
  2.  Ο πιο γλυκός πειρασμός μου (Μέρος 2ο)
  3. Ο πιο γλυκός πειρασμός μου(Μέρος 3ο) 

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

einai i poio teleia istoria pou exw diabasei pote.. pragmatika mou arese polu.. den 3erw an einai ali9eia i oxi alla an einai fenia mou sou euxomai ta kalutera kai na eisai panta eutuxismeni me ton apostoli sou.. an emenes me ton saki 9a misouses tin zwi sou.. twra eimai sigouri oti zeis kati monadiko kai fisika anepanalipto.. makari na eixan oloi tin eukairia na eixan dipla tous auton pou agapousan..